Старий логотип Cracker Barrel

Акції Cracker Barrel підскочили на 8% після того, як компанія оголосила про відмову від нового логотипу, який викликав обурення серед споживачів. Заява про повернення до старого логотипу прозвучала після коментаря колишнього президента Дональда Трампа, який закликав компанію визнати помилку у зв’язку з новим дизайном.

У заяві на соціальних мережах компанія зазначила: “Ми дякуємо нашим гостям за те, що поділилися своїми думками та любов’ю до Cracker Barrel. Ми пообіцяли слухати, і ми це зробили. Наш новий логотип зникне, а ‘Старий Часник’ залишиться”.

Ціна акцій компанії зросла після того, як минулого тижня вона впала на 14% після анонсу нового логотипу, який позбувся зображення Дядька Хершела. Трамп у своєму пості на Truth Social зазначив, що компанія повинна повернутися до старого логотипу, визнати помилку, і організувати прес-конференцію, щоб знову зробити Cracker Barrel “переможцем”.

Варто зазначити, що новий логотип викликав негативну реакцію з боку споживачів, а компанія спочатку підтримувала зміни, визнаючи, що могла б краще представити себе. Однак, незважаючи на зміни в дизайні, Дядько Хершел залишиться на меню, дорожніх знаках та в магазинах.

Критика нового логотипу також пролунала від сина Трампа, Дональда Трампа-молодшого, який висловив свої думки на платформі X, акцентуючи увагу на “воковому режимі” CEO компанії.