Старий логотип Cracker Barrel

Cracker Barrel (CBRL) вирішила повернутися до свого старого логотипу після негативної реакції з боку правих груп, бурхливих обговорень у соціальних мережах та критики від Дональда Трампа. Це рішення стало наслідком тиску з боку клієнтів, які висловили своє невдоволення змінами бренду.

Ця ситуація стала черговим викликом для генерального директора компанії Джулі Масіно, оскільки Cracker Barrel вже давно стикається з фінансовими труднощами. За останні два фінансові роки продажі майже не зросли, а операційні маржі впали з двозначних до однозначних значень. Протягом трьох років прибуток компанії також зменшувався.

Серед найбільших викликів – відсутність франчайзингових магазинів, зростання витрат на робочу силу та інгредієнти, низька середня вартість чека у 14 доларів, а також те, що 83% магазинів розташовані поблизу міждержавних автошляхів. Всього 20% бізнесу припадає на замовлення на виніс, і компанія практично не відкриває нові заклади.

На фоні цих проблем, Cracker Barrel планує витратити 55% своєї ринкової капіталізації, або 700 мільйонів доларів, на відновлення компанії. Однак, за даними аналітиків, продажі в магазинах залишаються нижчими, ніж у конкурентів, таких як Chipotle та Chili’s.