Зовнішній вигляд традиційного ресторану Cracker Barrel

Мережа ресторанів Cracker Barrel (CBRL) скасує модернізацію своїх закладів, повернувшись до традиційного дизайну. Це рішення прийняте після негативного відгуку клієнтів на новий логотип, що призвело до падіння акцій компанії. Відомо, що компанія протестувала новий формат у чотирьох з 660 ресторанів, але вирішила не продовжувати цю ініціативу.

“Сьогодні ми призупиняємо наші модернізації. Якщо ваш ресторан не був оновлений, вам не потрібно турбуватися, він залишиться незмінним”, – йдеться в офіційній заяві компанії. У ній також підкреслюється, що “вінтажна Америка, яку ви любите, завжди буде тут”, включаючи традиційні меблі та інтер’єр.

Нове оформлення, яке включало сучасний білий інтер’єр та новий логотип, викликало змішані відгуки. Акції Cracker Barrel впали на 12% за останній місяць, в той час як S&P 500 зріс на 2%.

CEO компанії Джулі Фелс Масіно зазначила, що це був “рік тестування та навчання”, і обіцяє звітувати інвесторам у вересні. Очікується, що доходи компанії за четвертий фінансовий квартал знизяться на 4% в порівнянні з минулим роком, досягнувши 855,11 мільйона доларів.