Кав'ярня Dutch Bros

Компанія Dutch Bros, відома своєю мережею кав’ярень, продовжує демонструвати значний ріст. У другому кварталі вона зафіксувала зростання продажів на 6,1% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, відкривши 31 новий заклад у 13 штатах.

Генеральний директор компанії Крістін Барон зазначила, що Dutch Bros перебуває в “режимі зростання”. “Ми в чудовій позиції з точки зору цінової пропозиції. Клієнти задоволені розмірами та цінами наших напоїв”, – додала вона у розмові з Yahoo Finance.

Експерти вважають, що потужні результати Dutch Bros спростовують думку про те, що стабілізація Starbucks негативно вплине на їхній розвиток. Аналітики відзначають, що Dutch Bros завойовує частку ринку у Starbucks, який зафіксував спад продажів в США на 2% за останній квартал.

Крістін Барон підкреслила, що компанія вже з 1992 року успішно конкурує на ринку, і нові гравці завжди з’являються. У той же час, Starbucks продовжує працювати над поліпшенням свого цінового пропозиції, а аналітики прогнозують, що їхній план відновлення стане очевиднішим у наступні квартали.