Колишній генеральний директор Gap Міккі Дрекслер вважає, що новий CEO Target Майкл Фіддлке має відновити «дешевий шик» бренду, щоб повернути компанію до успіху. На його думку, якість продуктів є ключовою для зростання, порівнюючи це з рестораном, де їжа повинна бути смачною та привабливою.
Це важливо, оскільки Target стикається з труднощами, на фоні зниження кількості покупок та продажів у декількох категоріях. Компанія знизила прогноз прибутку на 2025 рік, попередивши про млявий святковий сезон через фінансові труднощі споживачів.
Фіддлке, який замінить Брайана Корнела на посаді CEO 1 лютого 2026 року, планує підвищити капітальні витрати на 25% у 2026 році, щоб покращити вигляд магазинів. Наразі акції Target впали на 34% з початку року, тоді як Walmart, навпаки, виросли на 23%.
