Майкл Фіддлке на посаді CEO Target

Колишній генеральний директор Gap Міккі Дрекслер вважає, що новий CEO Target Майкл Фіддлке має відновити «дешевий шик» бренду, щоб повернути компанію до успіху. На його думку, якість продуктів є ключовою для зростання, порівнюючи це з рестораном, де їжа повинна бути смачною та привабливою.

Це важливо, оскільки Target стикається з труднощами, на фоні зниження кількості покупок та продажів у декількох категоріях. Компанія знизила прогноз прибутку на 2025 рік, попередивши про млявий святковий сезон через фінансові труднощі споживачів.

Фіддлке, який замінить Брайана Корнела на посаді CEO 1 лютого 2026 року, планує підвищити капітальні витрати на 25% у 2026 році, щоб покращити вигляд магазинів. Наразі акції Target впали на 34% з початку року, тоді як Walmart, навпаки, виросли на 23%.