Покоління Z стикається з фінансовими труднощами, що негативно позначається на ресторанах швидкого обслуговування, які традиційно користуються попитом у молоді. За словами генерального директора Cava Бретта Шульмана, споживання в категорії 25-35 років зменшилось через економічний тиск.
Протягом останнього кварталу Cava зафіксувала зростання продажів лише на 1,9% в річному обчисленні, що є значним падінням порівняно з 18,1% минулого року. Внаслідок цього акції компанії впали на понад 7%.
Молоді американці стикаються з високим рівнем безробіття: у серпні 2023 року безробіття серед осіб віком 20-24 роки становило 9,2%, що є суттєвим підвищенням у порівнянні з 7,9% роком раніше. Також важливим чинником є повернення зборів за студентські кредити, що додатково тисне на молодь.
Федеральний резерв Нью-Йорка повідомляє, що борг за студентськими кредитами зріс на 47 мільярдів доларів у порівнянні з минулим роком, а борг за кредитними картками та іпотечні борги також зросли. Згідно з даними JPMorgan Chase, молоді працівники віком 25-29 років зіткнулися з найшвидшим уповільненням доходів.
Директор Chipotle Скотт Боутрайт зазначив, що їхній бізнес залежить від цієї фінансово вразливої групи, яка потерпає від безробіття та зниження реальних доходів. Акції Chipotle впали більш ніж на 50% цього року. Sweetgreen також зафіксувала падіння продажів на 9,5% у порівнянні з минулим роком, що вказує на зменшення витрат серед молодих споживачів.
