Акції Firefly Aerospace після IPO

Акції Firefly Aerospace (FLY) зазнали значного падіння, знизившись більше ніж на 10% в передторгових торгах у п’ятницю. Після вражаючого дебюту на фондовому ринку, де акції відкрилися за ціною 70 доларів за акцію, вони закрили сесію на рівні 60.35 доларів, що на 34% вище від початкової ціни IPO в 45 доларів.

На кінець першого дня торгів ринкова капіталізація компанії становила 8.48 мільярдів доларів. Всього тиждень тому Firefly планувала продати 16.2 мільйона акцій в діапазоні від 35 до 39 доларів, проте новий регуляторний документ з понеділка вказав на значно вищий діапазон від 41 до 43 доларів. В результаті компанія залучила 868 мільйонів доларів через IPO, продавши 19.3 мільйона акцій за 45 доларів.

Досить сильний прийом акцій відбувся на фоні успішного старту Karman (KRMN) на публічних ринках цього року, де їхні акції зросли приблизно на 60% з моменту дебюту в лютому. Firefly залучила увагу інвесторів у космічну галузь, оскільки SpaceX є приватною компанією, що належить Ілону Маску.

Генеральний директор Firefly Джейсон Кім зазначив, що компанія «не є амбіційною, вона є операційною». Проте він не зміг надати конкретні терміни, коли Firefly зможе вийти на прибуток. Firefly є частиною програми NASA з комерційних місячних вантажів і вже успішно посадила свій місячний модуль Blue Ghost у березні. Очікується, що новий багаторазовий ракетний носій Eclipse запуститься в 2026 році.

Однак Firefly залишається молодою компанією, про що свідчить її проспект, що містить 1.1 мільярда доларів у замовленнях, які можуть (або не можуть) стати продажами в майбутньому. Партнерства з компаніями Ілона Маска, Джеффа Безоса, NASA, Northrop Grumman та Space Force також зазначені в документах.

На думку аналітиків, компанія, ймовірно, буде зазнавати збитків у найближчому майбутньому, поки не розвине технічні можливості та не зможе генерувати прибутковий попит на свої ракети. За перші шість місяців, що закінчилися 30 червня, Firefly прогнозує втрати в межах 95-97 мільйонів доларів на скоригованій операційній основі при продажах від 70.4 до 71.4 мільйонів доларів. У 2024 році компанія зазнала скоригованих операційних збитків у 190.6 мільйонів доларів, порівняно з 123.9 мільйонами доларів у 2023 році.