Ford оголосив про значні зміни у своїй стратегії електромобілів, взявши на себе $19,5 мільярда витрат. Компанія відмовилася від виробництва повністю електричного пікапа F-150 Lightning у його нинішній формі та зосередиться на гібридних та розширених електромобілях (EREV).
Генеральний директор Ford Джим Фарлі зазначив, що “операційна реальність змінилася”. Компанія переорієнтує капітал на зростаючі можливості, такі як Ford Pro, гібридні моделі та новий бізнес з виробництва акумуляторних систем зберігання енергії.
У Північній Америці Ford розвиватиме нову універсальну платформу для електромобілів, що дозволить створювати більш доступні та ефективні моделі. Першим автомобілем на цій платформі стане новий середньорозмірний пікап, виробництво якого розпочнеться у 2027 році.
Паралельно, поточне покоління F-150 Lightning більше не буде вироблятися, а працівники будуть перекинуті на виробництво бензинових та гібридних моделей.
Ford також планує перетворити свій завод у Теннессі на підприємство з виробництва нових бензинових моделей, а завод у Огайо стане центральним хабом для Ford Pro, де виготовлятимуть новий комерційний фургон.
До 2030 року Ford прогнозує, що близько 50% його глобальних обсягів продажу складатимуть гібридні та електромобілі, порівняно з 17% у 2025 році.
