Продажі Ford у США в листопаді зменшились на 0.9% до 164,925 одиниць, оскільки попит на електромобілі (ЕМ) продовжує падати. Лідерами продажів стали позашляховики, такі як Explorer, та пікапи Ranger і Maverick. Проте, продажі ЕМ знизились на 60.8%, що є продовженням тенденції, яка спостерігалась у жовтні, коли споживачі втратили інтерес до ЕМ після закінчення податкових кредитів на електромобілі наприкінці вересня.
Продажі Mustang Mach-E, основного електромобіля Ford, впали майже на 50%, до трохи більше 3,000 одиниць. Продажі пікапа F-150 Lightning зменшились більше ніж на 70%, до понад 1,000 автомобілів. Це суттєвий зворот для електробізнесу Ford, який у третьому кварталі зафіксував зростання продажів ЕМ на 30%.
Незважаючи на позитивні результати у третьому кварталі, бізнес Model e, відповідальний за електромобілі, зазнав збитків у розмірі $1.4 мільярда минулого кварталу. Через зниження продажів Ford призупинив виробництво F-150 Lightning, щоб зосередитись на складанні бензинових пікапів після пожежі на заводі Novelis в Нью-Йорку у вересні. Однак компанія зазначила, що запаси Lightning залишаються стабільними.
Ford не повідомив, коли відновить виробництво Lightning, але Wall Street Journal повідомив, що компанія розглядає можливість скасування виробництва цього пікапа, що стане серйозним ударом для електричних амбіцій Ford через високу ціну на Lightning.
Попри проблеми з електромобілями, продажі бензинових автомобілів Ford зросли. Продажі пікапів очолили моделі Maverick та Ranger, але продажі серії F зменшились майже на 10%, ймовірно, через пожежу на заводі Novelis.
У свою чергу, продажі Hyundai в листопаді також впали, зокрема, популярні ЕМ, такі як IONIQ 5 та IONIQ 6, знизились більш ніж на 50%. Kia продовжує демонструвати сильні результати, зафіксувавши найкращі продажі листопада за всю історію зростання на 3%, хоча продажі ЕМ впали більше ніж на половину.
Honda зафіксувала зменшення продажів на 17% у листопаді, пояснюючи це кризою з мікросхемами Nexperia. Продажі ЕМ Honda Prologue та Acura ZDX впали більш ніж на 80%.
S&P Global Mobility прогнозує, що загальні продажі в США у листопаді знизяться на 8% через втрату податкових кредитів на ЕМ та загальне підвищення цін.
Аналізуючи ситуацію, аналітик S&P Global Mobility Кріс Хопсон зазначив, що ринок продовжує адаптуватись до зниження обсягів продажів батарейних електромобілів після третього кварталу, а проблеми з доступністю нових автомобілів залишаються актуальними для споживачів.
