Річард Діксон, генеральний директор Gap

Генеральний директор Gap, Річард Діксон, заявив, що компанія здатна впоратися з тарифами та обережними споживачами, незважаючи на попередження про зниження прибутків. На фоні зростання цін на нафту та невизначеностей з тарифами, покупці брендів Gap, Old Navy та Banana Republic продовжують купувати робочі сорочки та спортивний одяг.

«Ми пройшли через 55 років різних викликів, тарифи – це не новина. Вони складні, але бізнеси, як наш, повинні проявляти стійкість і гнучкість», – зазначив Діксон в інтерв’ю Yahoo Finance на фестивалі Cannes Lions International Festival of Creativity.

Зазначимо, що акції Gap впали на 12% у 2025 році через побоювання інвесторів щодо розгорнутого тарифного конфлікту. За словами компанії, якщо тарифи залишаться на поточному рівні, це може коштувати Gap від 250 до 300 мільйонів доларів цього року. Gap також повідомила, що частково зможе пом’якшити вплив тарифів, зменшивши потенційний удар по операційному доходу до 100-150 мільйонів доларів.

Діксон зазначив, що компанія диверсифікує свої постачання, зменшуючи залежність від Китаю, і має намір подвоїти закупівлю американської бавовни до 2026 року. Він вважає, що ці невизначені макроекономічні умови можуть стати можливістю для Gap збільшити частку на ринку, адже споживачі почнуть шукати бренди з хорошою ціновою пропозицією.

Річард Діксон, який раніше працював у Mattel, став генеральним директором Gap у серпні 2023 року. За останні два роки він керував компанією в напрямку значного покращення, вирішуючи проблеми з неякісними продуктами та ефективністю постачання.