
Компанія General Motors (GM) оголосить результати фінансової звітності за перший квартал у вівторок вранці, перед відкриттям біржі. Інвестори очікують, що GM скоротить свої прогнози через тарифи на автомобілі, введені адміністрацією президента Трампа.
Згідно з консенсусом Bloomberg, GM прогнозує доходи за перший квартал на рівні 43,03 мільярда доларів США, з коригованим прибутком на акцію (EPS) 2,72 долара, що призведе до коригованого чистого прибутку в 2,758 мільярда доларів.
Зниження глобальних доходів та прибутків GM не пов’язане з відсутністю продажів в США. За даними компанії, продажі в США зросли на 17% у річному вимірі за перший квартал.
GM зайняла перше місце у продажах повнорозмірних пікапів, реалізувавши понад 200 тисяч одиниць, що стало найкращим результатом за перший квартал з 2007 року. Продажі моделей Tahoe, Suburban та GMC Yukon зросли на 31%.
У цілому, індустрія автомобілебудування також відзначила зростання продажів у першому кварталі, особливо в березні, коли покупці намагалися встигнути до введення 25% тарифів на імпортовані автомобілі, які почали діяти з 2 квітня. Однак це передчасне зростання продажів та нові тарифи на автозапчастини, які можуть вступити в силу 2 травня, викликають занепокоєння у виробників та інвесторів.
В кінці четвертого кварталу GM прогнозував EBIT (прибуток до сплати відсотків і податків) на 2025 рік у межах від 13,7 до 15,7 мільярда доларів, при цьому коригований EPS очікувався на рівні від 11 до 12 доларів за акцію. Однак, GM не врахував можливі наслідки тарифів або втрату федеральних податкових кредитів на електромобілі в своїх прогнозах.
Хоча GM не моделював ці сценарії, компанія має «ігрову стратегію» та готується до різних результатів, залежно від політики Трампа, зазначив фінансовий директор GM Пол Якобсон під час дзвінка з журналістами після оголошення результатів четвертого кварталу. Аналітики, зокрема Дан Леві з Barclays, вважають, що автопроизводителі, такі як GM та Ford, можуть перевершити результати, але скоротять прогнози на 2025 рік через невизначеність з тарифами.
Хоча Ford, ймовірно, зможе витримати труднощі завдяки великій виробничій базі в США, GM може зазнати втрат через залежність від виробництва автомобілів у Канаді, Мексиці та Південній Кореї.