
General Motors (GM) зменшує вплив тарифів, підвищуючи ціни на вантажівки та позашляховики. За словами фінансового директора Пола Якобсона, “тарифи стають трішки кращими”. Він зазначив, що компанія спирається на свій “досвід стійкості” під час криз, таких як пандемія та дефіцит напівпровідників.
“На початку року тарифи були головною темою, і ми заявляли, що зможемо адаптуватися та впоратися з цим”, – сказав він. GM планує, що 2026 рік буде кращим, ніж 2025-й.
Якобсон додав, що адміністрація Трампа “дуже хоче, щоб автомобільна промисловість США була успішною”. Він також відзначив прогрес у торгових угодах з Південною Кореєю та можливість зменшення тарифів з Мексикою і Канадою.
GM тепер очікує, що тарифи вплинуть на прибутки в розмірі 3.5 до 4.5 мільярдів доларів цього року, що є поліпшенням порівняно з попередніми оцінками до 5 мільярдів доларів. Нова ревізія тарифів повинна допомогти компенсувати деякі втрати, а заощадження очікуються в четвертому кварталі в рамках ширших зусиль щодо скорочення витрат.
Для пом’якшення впливу GM підвищила ціни. Якобсон зазначив, що компанія знайшла “можливості додати вміст і створити цінність для споживача” з кожним новим моделлю.
Варто зазначити, що акції GM зросли на 14% на початку торгів у вівторок і на 24% з початку року. Компанія повідомила про дохід за третій квартал у розмірі 48.6 мільярдів доларів, що на 0.3% менше в річному обчисленні, але перевищує консенсус-прогнози.
Проте GM також зазнає $1.6 мільярда збитків через проблеми з електромобілями, включаючи $1.2 мільярда не грошових витрат через скорочення потужностей електромобілів.