Графік зростання акцій GoPro та Krispy Kreme

Компанії GoPro та Krispy Kreme стали новими зірками відновлення мем-акцій, що спостерігається на ринку цього літа. В середу, 19 липня, акції GoPro зросли до 90% в премаркетних торгах, але потім знизилися до 40% у перші години торгів. Акції Krispy Kreme піднялися на 70% до відкриття ринку, але згодом знизилися до 26%.

Обидві компанії, що не входять до списку мільярдерів, стали популярними після того, як акції Opendoor та Kohl’s зросли на початку тижня. GoPro, яка колись мала вартість акцій до 98.47 доларів у 2014 році, зазнала значних втрат, і нині акції торгуються на рівні 1.37 доларів.

Виручка GoPro зменшилася до 134.3 мільйонів доларів у першому кварталі 2025 року, що на 13% менше, ніж рік тому. У свою чергу, Krispy Kreme зазнала падіння доходів на 15% до 375.2 мільйонів доларів у 2025 році.

Обидві компанії планують оприлюднити фінансові результати у серпні. Незважаючи на зростання акцій, GoPro не має значного обсягу коротких продажів – лише 10% від загальної кількості акцій, у той час як Krispy Kreme має 28% коротких продажів.

Тим часом акції Opendoor та Kohl’s впали більш ніж на 10% в ранкових торгах у середу.