Іграшки Mattel

Компанія Mattel, виробник іграшок, зокрема Барбі та Hot Wheels, оголосила про зменшення прогнозу прибутку на рік через невизначеність, пов’язану з торговою політикою адміністрації Трампа. Генеральний директор Mattel, Йнон Крейз, заявив, що компанія вживає заходів для компенсації витрат, які цього року зростуть на 270 мільйонів доларів через нові мита.

Mattel планує підвищити ціни на свої продукти в США та перенести виробництво з Китаю в інші країни з нижчими тарифами. Наразі менше 40% іграшок Mattel виробляється в Китаї, але компанія все ще залежить від китайських постачальників. У той же час, близько 80% усіх іграшок, що продаються в США, виготовляються в Китаї.

Опитування, проведене Асоціацією іграшок, показало, що 81% малих компаній у галузі затримують замовлення, а 64% скасовують їх зовсім. Попри це, аналітики залишаються обережними щодо акцій Mattel, підкреслюючи ризики, пов’язані з тарифами, але також відзначаючи потенційні можливості для зростання у разі стабільності споживчого попиту в США.