Спеції McCormick для приготування на грилі

Відомий виробник спецій McCormick, генеральний директор якого Брендан Фолі, заявив, що споживачі активно звертаються до залишків їжі, готуючи до сезону приготування на грилі, який розпочнеться 4 липня. За словами Фолі, спостерігається тенденція, де споживачі шукають не лише вигоду, але й здоров’я, що відкриває нові можливості для зростання компанії.

Фолі зазначив, що покупці прагнуть отримати більше смаку за свої гроші і купують більші упаковки продуктів. Вони також частіше відвідують супермаркети, хоча часто беруть менше товарів. Проте, інтерес до нових смакових відчуттів залишається високим.

Незважаючи на зростання цін на продукти через тарифи, McCormick продемонструвала невелике зростання продажів у другому фінансовому кварталі – на 1% у порівнянні з минулим роком. Прибуток на акцію залишився незмінним, але перевищив прогнози аналітиків на 0,04 долара.

Сегмент споживчих товарів зріс на 2,9%, завдяки попиту на гострі соуси та гірчицю. Водночас сегмент рішень для смаку, який постачає продукцію ресторанам, зазнав зниження на 1,3% у порівнянні з минулим роком.

За словами аналітика Стівела Метью Сміта, ситуація на ринку залишається складною, проте прогрес у маржинальності компанії триває. McCormick прогнозує, що впродовж фінансового року продажі залишаться на рівні від плоского до зростання на 2% у порівнянні з минулим роком, а прибутки можуть зрости на 3-5% завдяки підвищенню цін.

Цього тижня General Mills також попередила про те, що обережність покупців впливає на продажі, зокрема на сніданки та закуски, що викликало занепокоєння серед інвесторів.