McDonald’s (MCD) представить звіт за третій квартал у середу перед відкриттям ринку. Акції компанії відстають від загального ринку через втомлених споживачів і жорстку конкурентну боротьбу за цінову перевагу.
На Уолл-стріт очікують, що продажі в США в порівнянні з минулим роком зростуть на 2,2%, що є сповільненням в порівнянні з 2,5% у попередньому кварталі. Глобальні продажі також прогнозують зростання на 3,6% після 3,8% у другому кварталі.
Очікується, що скоригований прибуток на акцію складе $3,32 при доходах у $7,1 мільярда. У третьому кварталі McDonald’s оголосила про повернення Snack Wrap та уклала угоду з франчайзі в США для зниження вартості деяких комбо-страв, оскільки компанії швидкого харчування продовжують конкурувати за ціновими пропозиціями на тлі інфляції та слабкого ринку праці.
Фінансовий директор McDonald’s Іан Борден зазначив, що «споживчі труднощі, безумовно, залишаться з нами до кінця року». Проте компанія підтвердила свої цілі на 2025 рік, вважаючи, що друга половина року буде сильнішою.
На думку аналітиків, дії компанії можуть допомогти повернути споживачів. Аналітик Citi Джон Таур зазначив, що чинники, які можуть сприяти зростанню продажів у четвертому кварталі та 2026 році, залишаються в силі.
Також Уолл-стріт слідкує за поверненням гри Monopoly, яка не проводилася протягом майже десяти років, а також за новими напоями, натхненними короткочасним концептом CosMc.
