Штучний інтелект в бізнесі

Відповідно до останнього дослідження EY, лише 17% американських компаній, які отримали приріст продуктивності завдяки штучному інтелекту (ШІ), скоротили кількість працівників. Це ставить під сумнів поширену думку про те, що впровадження нових технологій неодмінно призводить до масових звільнень.

Дослідження, проведене серед 500 керівників компаній, показало, що більшість із них замість скорочень вирішили реінвестувати отримані вигоди. “Часто можна почути про те, як компанії намагаються зменшити витрати, але дані показують, що це відбувається рідше ніж в одному з п’яти випадків”, – зазначив Дан Діасіо, керівник EY у сфері консалтингу з питань ШІ.

Незважаючи на це, скорочення робочих місць у деяких великих компаніях все ж відбуваються. Наприклад, Salesforce скоротила 4,000 вакансій у службі підтримки, а Lufthansa оголосила про скорочення 4,000 адміністративних посад.

Згідно з опитуванням, 34% респондентів планують наймати фахівців у сфері ШІ, що вказує на зростаючий попит на такі навички на ринку праці. Однак не всі компанії успішно переходять на нові технології: Klarna, наприклад, відновила деякі звільнені вакансії через скарги на якість обслуговування клієнтів.