Штучний інтелект у рекламній стратегії Meta

Метавсесвіт та штучний інтелект стають основою рекламної стратегії Meta. Марк Цукерберг під час звіту про прибутки компанії зазначив, що інвестиції в AI можуть суттєво змінити рекламний ринок, збільшивши його частку в глобальному ВВП.

Цукерберг наголосив, що нові технології дозволяють ефективніше знаходити цільову аудиторію, ніж самі бізнеси. “Якщо ми реалізуємо це бачення, то за кілька років AI підвищить продуктивність, що призведе до зростання рекламного ринку”, – сказав він.

Компанія вже зафіксувала позитивні результати: нова модель рекомендацій для реклами в Reels підвищила конверсію на 5%. Згідно з даними, приблизно третина рекламодавців користувалася AI-інструментами минулого кварталу.

Цукерберг вважає, що інвестиції в AI не є додатковими витратами, а являють собою важливу частину основного бізнесу Meta. Це свідчить про зміну стратегії на фоні можливого економічного спаду, коли компанія намагається підтвердити свою ринкову позицію через технологічні інновації.