
Netflix (NFLX) оголосить результати за другий квартал у четвер після закриття торгів. Акції компанії зросли приблизно на 40% з початку року, а їхня оцінка стала предметом активних дискусій на Уолл-стріт. Інвестори зосередяться на показниках, окрім кількості підписників, оскільки компанія зосередилася на підвищенні залученості та зростанні доходів.
Станом на кінець 2024 року, у Netflix було 301,6 мільйона підписників по всьому світу. У четвертому кварталі компанія зазначила, що надасть дані про підписників у майбутньому, коли досягне ключових етапів.
Аналізи Уолл-стріт розділені з приводу оцінки Netflix, акції якої наразі торгуються приблизно за 40-кратну оцінку майбутніх прибутків. JPMorgan закликав до обережності, зазначивши, що оптимізм щодо Netflix може бути вже закладений в ціну, тому фірма зберегла нейтральну оцінку акцій з цільовою ціною 1220 доларів за акцію.
Проте інші аналітики вважають, що оцінка виправдана. “Ця оцінка, звісно, виглядає трохи високою”, – зазначив Браян Мульберрі з Zacks Investment Management, додавши, що Netflix торгується приблизно вдвічі дорожче за S&P 500. Проте він вказав, що компанія має сильний прогноз зростання прибутків на найближчі два-три роки.
Важливим фактором зростання є реклама, яка, за оцінками, подвоїть доходи з рекламної підписки до 3 мільярдів доларів цього року. У травні Netflix повідомив, що його рекламна підписка досягла 94 мільйонів активних користувачів на місяць, що є зростанням з 70 мільйонів у листопаді.