Логотипи NFL та Adobe

Національна футбольна ліга (NFL) та компанія Adobe уклали нову угоду, метою якої є залучення молодшої та міжнародної аудиторії. Партнерство, оголошене напередодні NFL Draft 2025, передбачає покращення користувацького досвіду в додатках ліги та нові можливості для поширення важливих моментів гри в соціальних мережах.

Рейчел Торнтон, старший віце-президент Adobe, зазначила, що сучасні фанати використовують багато пристроїв та платформ, тому важливо надати їм контент, який дозволить глибше взаємодіяти з NFL. У рамках угоди Adobe додасть шаблони NFL до Adobe Express, що спростить поширення контенту через соціальні мережі.

Крім того, оновлена версія додатку NFL OnePass буде пропонувати користувачам акції та спеціальні пропозиції під час відвідування стадіонів. Користувачі зможуть сканувати свої квитки, що активує персоналізовані вітання та пропозиції на основі їхніх уподобань.

Угода також дозволить NFL використовувати технології генеративного штучного інтелекту для покращення підтримки фанатів під час ігор та надання більш персоналізованого контенту.