
Omada Health (OMDA) стала другою великою цифровою компанією в сфері охорони здоров’я, яка вийшла на публічний ринок у 2025 році з первинним публічним розміщенням акцій (IPO) на суму 1,1 мільярда доларів. Компанія почала торгівлю на Nasdaq у п’ятницю за ціною 23 долари за акцію, піднявшись до 28 доларів, але закрилася на позначці 23 долари, що на 21% вище від початкової ціни 19 доларів.
Omada спеціалізується на клінічному консультуванні для пацієнтів з хронічними захворюваннями, з акцентом на управлінні вагою. На відміну від Hinge Health, яка також вийшла на ринок минулого місяця, Omada не планує пропонувати популярні препарати GLP-1, про що заявив генеральний директор Шон Даффі.
Компанія розвивалася, спостерігаючи за змінами на ринку GLP-1, який стикався зі складнощами, такими як нестача препаратів. Omada співпрацює з великими компаніями та менеджерами аптечних послуг, такими як CVS і Cigna, щоб розширити свою клієнтську базу.
Хоча пандемія допомогла збільшити попит на цифрові послуги охорони здоров’я, Даффі зазначив, що компанія не шкодує про те, що не вийшла на публічний ринок під час інвестиційного буму, оскільки їй потрібно було підтвердити свою концепцію перед тим, як стати публічною компанією.