Labubu іграшки від Pop Mart

Популярність іграшок Labubu підняла акції компанії Pop Mart (9992.HK) до нових висот, проте аналітики попереджають про можливий ризик падіння. Кевін Ін, керівник споживчого дослідження в JPMorgan, зазначив, що “профіль ризику/винагороди виглядає менш вигідним”. Він вважає, що оцінка акцій вже враховує ідеальний сценарій.

Акції Pop Mart зросли на 184% у 2023 році та на 427% за минулий рік, що значно перевищує 35% і 52% зростання індексу Hang Seng (^HSI). Проте в понеділок акції впали на 6% на гонконгській біржі, а за останні п’ять днів знизилися на 10%.

JPMorgan знизив рейтинг акцій з “Overweight” до “Neutral” та зменшив цільову ціну з 400 до 300 гонконгських доларів. Проблема не в тому, що бренд Labubu втрачає популярність; продажі залишаються “стійкими”, хоча ціни на перепродаж і інтерес у Google (GOOG) знизилися. Інша справа, що інвестори вже підняли ціни акцій, вважаючи, що всі майбутні успіхи гарантовані.

Будь-яка невелика негативна інформація може призвести до падіння акцій, попереджає Ін. Чотири з семи ключових факторів, таких як сильні результати за перше півріччя та співпраця з Uniqlo, були досягнуті, але успіхи інших цілей залишаються під питанням.

Інші ризики зростають. Негативні відгуки про якість продукції та дизайн вже з’явилися в китайських ЗМІ, а ціни на перепродаж знизилися після швидкого розширення виробничих потужностей. Компанія торгується з високим показником P/E 31 разів за 2025 рік та 22 рази за 2026 рік, що залишає мало місця для помилок.

JPMorgan вважає, що довгострокова стратегія компанії залишається сильною. Pop Mart має великий портфель з понад 100 інтелектуальних власностей, управляє 500 роздрібними магазинами та тисячами автоматизованих “робошопів” у більш ніж 30 країнах. Ін очікує, що закордонні ринки принесуть понад 60% прибутку до 2027 року, причому Labubu буде складати 35% від продажів.

Серед можливих сюрпризів Ін виділив сильні продажі Mini Labubu, успішний крос-продаж з майбутньою анімацією, або підтримку від світових зірок, які могли б відтворити минулі успіхи. Знаменитості, такі як Ріанна, Наомі Осака та Ліза з Blackpink, вже демонстрували цю іграшку.