Огляд фінансових результатів Porsche

Porsche оголосила про негативні результати за перші дев’ять місяців року, зокрема через коригування стратегії продуктів у відповідь на зміни на ринках США та Китаю. Загальний обсяг продажів компанії за цей період склав 26,86 мільярдів євро ($31,22 мільярдів), що на 6% менше в порівнянні з минулим роком. Операційний прибуток знизився до 40 мільйонів євро ($46,50), що на 99% менше, ніж у попередньому році, а рентабельність продажів впала до 0,2% з 14,1%.

Директор з фінансів Porsche, доктор Йохен Брецкнер, зазначив, що ці результати “чітко не відповідали нашим очікуванням”. Компанія зменшила прогноз загальних продажів на рік до 37-38 мільярдів євро, тоді як раніше очікувалося 40,1 мільярдів євро. Рентабельність продажів очікується на рівні “трохи позитивно до 2%”.

В минулому місяці Porsche також оголосила про коригування стратегії силових установок для нового трирядного позашляховика, що вплине на прибутковість компанії. Очікується, що витрати на зміни в модельному ряду складуть приблизно 3,2 мільярдів євро ($3,72 мільярдів), з яких 1,8 мільярдів євро ($2,09 мільярдів) піде на коригування нової платформи електромобілів.

Щодо ринку Китаю, Porsche вказала на “складні ринкові умови”, зокрема в сегменті розкішних автомобілів. Компанія планує скоротити кількість дилерів і співробітників у Китаї для зменшення витрат.

Окрім того, генеральний директор Porsche та VW Олівер Блуме покине свою посаду з 1 січня 2026 року, а на його місце призначать колишнього керівника McLaren Майкла Лейтера.