Зображення угоди Prada з Versace

Компанія Prada (PRDSY) офіційно оголосила про покупку бренду Versace у американського конгломерату Capri Holdings (CPRI) за 1,38 мільярда доларів. Ця угода об’єднає два італійські модні бренди під одним дахом.

Згідно з умовами угоди, що має закритися в другій половині року, вартість Versace становить менше, ніж 2,12 мільярда доларів, які Capri сплатила за бренд у 2018 році. У прес-релізі компанії зазначено, що продаж дозволяє Capri “зробити прискорені стратегічні інвестиції в Michael Kors”.

Придбання Versace знаменує повернення бренду до Італії. Versace приєднається до портфоліо брендів Prada Group, яке оцінюється в 15 мільярдів доларів і включає такі марки, як Prada, Miu Miu, Church’s, Car Shoe, Marchesi 1824 та Luna Rossa.

Експерти вважають цю угоду стратегічно вигідною для Prada, оскільки вона розширює асортимент італійських брендів у портфоліо компанії. У 2024 році Prada Group звітувала про загальний дохід у 5,4 мільярда євро (близько 6 мільярдів доларів), що на 17% більше в порівнянні з попереднім роком.

Варто зазначити, що за останні роки бренди розкішної моди консолідуються для підвищення конкурентоспроможності. Коли Capri Holdings придбала Versace у 2018 році, сподівалися, що це допоможе збільшити доходи брендів до 2 мільярдів доларів для Versace, 1 мільярда доларів для Jimmy Choo та 5 мільярдів доларів для Michael Kors. Однак після чотирьох років невдалих результатів Capri розглядає продаж Versace та Jimmy Choo, оскільки їхні бізнеси продовжують стикатися з труднощами.

У 2024 році Versace повідомила про дохід у 1 мільярд доларів, тоді як дохід Jimmy Choo склав 618 мільйонів доларів. Найбільший бренд Capri, Michael Kors, звітував про дохід у 3,5 мільярда доларів.