Prada and Versace brands

Компанія Prada (PRDSY) завершила угоду з придбання бренду Versace за 1,375 мільярда доларів у конгломерату Capri Holdings (CPRI). Це об’єднання двох італійських модних брендів сталося у вівторок. Згідно з інформацією, Versace оцінюється нижче, ніж 2,1 мільярда доларів, які Capri сплатила за бренд у 2018 році.

Capri Holdings підтвердила, що продаж дозволить їй погасити більшість боргів, що зміцнить фінансове становище компанії та дозволить здійснити стратегічні інвестиції в бренди Michael Kors і Jimmy Choo.

Завдяки цій угоді, Versace повертається до Італії, приєднавшись до портфоліо Prada Group, яке вже включає бренди на загальну суму 15 мільярдів доларів, серед яких Prada, Miu Miu, Church’s, Car Shoe, Marchesi 1824 та Luna Rossa.

Експерти вважають, що ця угода є вигідною для Prada Group, оскільки розширює її асортимент і зміцнює позиції на глобальному ринку розкоші. У 2024 році Prada Group зафіксувала загальний дохід у 5,4 мільярда євро, що на 17% більше, ніж у попередньому році.

Нагадаємо, що протягом останніх років на ринку розкоші спостерігалася тенденція до консолідації брендів для підвищення конкурентоспроможності, зокрема, такі компанії як Kering та Tapestry також здійснювали подібні злиття.