Виробники їжі адаптують стратегії

Відомі виробники продуктів харчування, такі як Coca-Cola, PepsiCo та Domino’s Pizza, заявили, що споживачі з низькими доходами стикаються з фінансовими труднощами через зростання цін. Це стало темою обговорення під час недавніх звітів про квартальні доходи.

Фінансовий директор Coca-Cola Джон Мерфі повідомив, що компанія зосереджується на пропозиціях, які є більш доступними для споживачів. “Частина нашого фокусу полягає в тому, щоб пропонувати ще більше доступних варіантів, щоб зберегти цю частину нашої споживчої бази”, – зазначив він.

Обсяги продажів напоїв Coca-Cola та PepsiCo в Північній Америці знову знизилися цього кварталу на 1% і 2% відповідно. Генеральний директор PepsiCo Рамон Лагуарта повідомив, що компанія робить акцент на цінності, щоб споживачі залишалися в межах їхніх брендів.

Обидві компанії також вказали на зростання продажів своїх безцукрових напоїв. Coca-Cola зафіксувала зростання обсягу продажів Coke Zero та Diet Coke на двозначні цифри в Північній Америці.

Доміно також відзначила, що споживачі шукають вигоду в усіх категоріях, і це спонукало компанію активізувати свої зусилля. Генеральний директор компанії Рассел Уайнер підкреслив, що вони намагаються забезпечити цінність, щоб зростати в умовах конкурентного ринку.