Дизайнерка Ребекка Мінкофф з продукцією свого бренду

Дизайнерка Ребекка Мінкофф поділилася важливими уроками, які варто врахувати, якщо ви плануєте назвати компанію на свою честь. У інтерв’ю на подкасті Yahoo Finance “The Big Idea” вона розповіла про виклики, з якими зіткнулася, засновуючи свій бренд у 2005 році.

Мінкофф зазначила, що попри бажання, щоб її ім’я стало синонімом успішного бренду, з цим прийшли й труднощі. “Якщо я вже так працюю, то хочу, щоб це було моє ім’я, адже я хочу, щоб всі знали, хто я”, – сказала вона. Проте, вона визнала, що її особистість не може бути в центрі кожного бізнес-рішення.

Дизайнерка також поділилася прикладами, коли комерційні цілі підривали автентичність її бренду. Наприклад, вона згадала, як деякі партнери намагалися грати роль дизайнерів, що призвело до не найкращих рішень, таких як створення сумки з написом “Nerd Alert”. Коли компанія вирішила заморозити вік клієнта на 26 років, це не відображало реального життя її споживачів.

Сьогодні бренд Мінкофф має 13 магазинів по всьому світу і представлений у сотнях роздрібних точок. Вона підкреслила, що важливо зберігати баланс між комерційними амбіціями та автентичністю, що дозволяє бренду залишатися впізнаваним і успішним.