
Rivian (RIVN) представить фінансові результати за другий квартал у вівторок після закриття торгів. Компанія, яка спеціалізується на електромобілях, прагне досягти прибутковості, одночасно стикаючись з викликами, пов’язаними з тарифами президента Трампа на автомобільну промисловість та скасуванням податкових кредитів на електромобілі.
За прогнозами, Rivian має показати доходи в розмірі 1,28 мільярда доларів, що перевищує 1,158 мільярда доларів за аналогічний період минулого року. Очікується, що компанія зафіксує збиток на акцію в розмірі 0,63 долара, а збиток за показником EBITDA складе 493 мільйони доларів.
На попередньому кварталі Rivian повідомила про другий поспіль квартал з валовим прибутком у розмірі 206 мільйонів доларів. Однак, політика торгівлі та тарифи зберегли прогноз збитків на 2025 рік у межах 1,7-1,9 мільярда доларів. Тарифи на автомобільні деталі наразі складають 25%, але частини, що відповідають USMCA, звільнені від них.
Закінчення федеральних податкових кредитів на електромобілі наприкінці вересня, ймовірно, негативно вплине на здатність Rivian збільшити обсяги продажу та генерувати більше валового прибутку.
Компанія повідомила, що у другому кварталі виробила 5,979 автомобілів на своєму заводі в Нормалі, штат Іллінойс, та доставила 10,661 автомобіль, що трохи менше, ніж прогнозували аналітики (10,800 одиниць). Виробництво було обмеженим у зв’язку з підготовкою до запуску автомобілів модельного року 2026, очікуваного цього місяця.
Rivian підтвердила прогноз поставок на 2025 рік у межах 40,000-46,000 автомобілів, хоча це нижче початкового цільового показника 46,000-51,000 одиниць.
Втрата федерального податкового кредиту у розмірі 7,500 доларів може вплинути на прогнози поставок і збитків EBITDA, хоча це може призвести до прискорення продажів у третьому кварталі.
Розробка нового середньорозмірного кросовера R2 стане важливим акцентом на звіті Rivian та під час наступного телефонного дзвінка з аналітиками.
Аналітик Cantor Fitzgerald Андрес Шеппард зазначив, що під час дзвінка вони очікують отримати більше деталей про прогрес Rivian у співпраці з Volkswagen, а також про досягнення в автономності та комерціалізації лінії R2, яка планується до запуску в першій половині 2026 року.
Едісон Ю з Deutsche Bank додає, що прототипи R2 вже помічені, що свідчить про ймовірний запуск виробництва у 2026 році, але компанія все ще стикається з певними труднощами.
“На початку другого півріччя ми стурбовані, що політичні перешкоди у сфері електромобілів можуть стримувати акції. Більше того, компанія може зіткнутися з деяким простоєм, пов’язаним з R2, що вплине на поглинання накладних витрат,” – зазначив він наприкінці липня.