
Акції роздрібних компаній залишаються під загрозою через можливі підвищення цін через тарифи. Нещодавнє пом’якшення тарифів між США та Китаєм знизило ризики для роздрібних торговців, але повного виходу з торгової війни ще не досягнуто.
Експерт Simeon Siegel з BMO Capital Markets зазначає, що компанії не могли зрозуміти, з якою проблемою вони стикаються, що ускладнює ситуацію. “Сьогодні ми наближаємося до розуміння проблеми”, – говорить він.
На цьому тижні American Eagle (AEO) серед інших компаній скасувала прогнози на 2025 рік через макроекономічну невизначеність. Багато роздрібних мереж наразі реалізують товари, які вже знаходяться в США. Проте, нові тарифи, оголошені в квітні, вплинуть на імпортовані товари, які будуть продаватися пізніше.
Економіст BNP Paribas Andy Schneider зазначає, що зазвичай роздрібні компанії тримають запас товарів на півтора місяця. “Улітку та восени ми почнемо бачити вплив тарифів”, – додає Duleep Rodrigo з KPMG.
Хоча 90-денна пауза у ставках тарифів зменшила їх з 145% до 30%, невідомо, коли буде досягнуто постійної угоди. Schneider попереджає, що без зменшення тарифів можуть виникнути серйозні проблеми з постачанням.
Споживчий настрій знизився під час торгової війни, і підвищення цін буде складним випробуванням для покупців. “Вам потрібно вирішити, що ви шукаєте в ризиковано-вигідній структурі”, – підсумовує Siegel.
Аналітик CFRA Zachary Warring вважає, що Ross Stores (ROST) має кращі перспективи, ніж TJX (TJX), зважаючи на їхні оцінки. За словами Rodrigo, категорія розпродажів може виграти, оскільки споживачі шукають вигоду.
Крім того, компанія Capri (CPRI), що володіє брендами Jimmy Choo та Michael Kors, може стати потенційним лідером завдяки нещодавній угоді про продаж Versace за 1.375 мільярда доларів.