
Використання штучного інтелекту (ШІ) під час співбесід зростає. Згідно з опитуванням Resume Builder, понад 80% компаній вже використовують ШІ для перегляду резюме, 40% спілкуються з кандидатами через чат-ботів, а приблизно чверть компаній застосовують ШІ для проведення співбесід. Ще 19% планують впровадити ШІ для співбесід у цьому році.
Експерт з ШІ Джим Чаффі з Університету Айови зазначає, що технологія швидко розвивається, і багато людей не готові до цього. За його словами, використання ШІ на початкових етапах відбору є корисним та економить час для роботодавців. Проте, коли йдеться про глибшу оцінку кандидатів, участь людини стає необхідною.
В останні місяці попит на співробітників зріс, що підвищило використання ШІ під час співбесід. Кількість нових заявок на безробіття в США зросла, досягнувши найвищого рівня за чотири роки. Лише в минулому місяці було зафіксовано 62,075 звільнень, що на 29% більше, ніж у червні.
Девін Джонс, старший асоціат ROCS Grad Staffing у Вашингтоні, зазначає, що щодня надходять сотні резюме, і для кожної співбесіди використовуються інструменти ШІ. Зокрема, такі інтерв’ю часто проводять для посад, що вимагають технічних навичок.
Попри те, що ШІ вже давно є частиною процесу пошуку роботи, багато кандидатів не довіряють цій технології. Лише чверть респондентів вважає, що ШІ може справедливо їх оцінити. Більшість кандидатів вважає, що вони більш схильні подавати заявки на позиції, де передбачені особисті співбесіди.
У рамках співбесід з ШІ кандидати реєструються на платформах, таких як HireVue або Ribbon AI, де записують свої відповіді на запитання, які з’являються на екрані або задаються аватаром. Зазвичай сесії тривають до 30 хвилин, але можуть затягуватися до години.