
Президент США Дональд Трамп скасував пільговий режим, який дозволяв безмитно імпортувати пакунки вартістю до $800. Зміни набирають чинності з п’ятниці, і вони стосуються всіх невеликих посилок, що ввозяться в країну, окрім подарунків вартістю менше $100.
Тепер пакунки підлягатимуть миту у розмірі від 10% до 50%, залежно від країни походження. Це викликало занепокоєння у малих підприємств, які можуть не витримати нових витрат. Компанії, які реалізують продукцію безпосередньо споживачам, опинилися під тиском, адже їм потрібно вирішити, чи підвищувати ціни, чи змінювати стратегію ведення бізнесу.
Наприклад, бренд взуття Zou Xou розпочав акцію знижок до 50% на тлі нових змін, щоб заохотити покупців придбати товар до підвищення цін. Аналогічні дії вжила й компанія Girlfriend Collective, яка також попередила про підвищення цін у своїх розсилках.
Експерти вважають, що retailers, які мають магазини або склади в США, можуть мати перевагу в цій ситуації. “Малі бізнеси можуть не витримати ці додаткові витрати”, – зазначила Анжела Льюїс з компанії Flexport, яка займається логістикою.
Дана зміна політики стала відповіддю на зростаючі ризики ухилення від сплати податків та контрабанди, які, як вважають, пов’язані з малими посилками, що отримували безмитний статус.