Логотип Соціальної служби США

Адміністрація соціального забезпечення США скасувала план закриття телефонного обслуговування для деяких клієнтів. Це рішення було ухвалено менш ніж за тиждень до запланованої дати, коли планувалося закінчити телефонну підтримку для осіб, які подають заявки на нові пільги або перевіряють свої виплати.

Початковий план передбачав, що з 14 квітня телефонна підтримка для пенсіонерів та їхніх нащадків буде припинена. Це рішення було обґрунтоване необхідністю боротьби з шахрайством, коли злочинці телефонують до адміністрації, видаючи себе за отримувачів пільг.

Однак, дані зміни викликали занепокоєння серед людей похилого віку, осіб з інвалідністю та законодавців, які вказували на труднощі, з якими зіткнуться багато людей, особливо в сільських районах без стабільного доступу до Інтернету.

Близько 40% пенсіонерів подають заявки на свої пільги телефоном, тому скасування телефонної підтримки вимагало б значної кількості людей відвідувати офіси адміністрації.

Внутрішня записка адміністрації свідчить, що нові технології дозволяють перевіряти особи, які подають заявки телефоном, що зменшує ризики шахрайства. Президент Трамп неодноразово обіцяв захищати соціальне забезпечення і боротися з шахрайством у федеральному уряді.