
Споживчі настрої в США зросли вперше цього року, оскільки американці починають адаптуватися до високих тарифів, які, як виявляється, залишаться на тривалий час. За даними останнього опитування університету Мічігану, індекс споживчого настрою зріс до 60.5 у червні, що перевищує показник 52.2 у травні та прогноз 53.6 від економістів.
Директор опитування Джоан Хсу зазначила, що споживачі поступово оговтуються від шоку, викликаного високими тарифами, які були оголошені в квітні. У червні зменшилась песимістична оцінка щодо інфляції, яка впала до 5.1% з 6.6% у травні.
Проте, погляди споживачів на бізнес-умови та особисті фінанси залишаються нижчими, ніж у грудні минулого року. Хсу зазначила, що, незважаючи на покращення, споживачі все ще обережні щодо економічної ситуації.
Варто зазначити, що ефективна ставка тарифів у США досягла піку близько 27% у квітні, але зараз, за оцінками JPMorgan, вона знизилась до 14%. Зростання індексу споживчого настрою в червні відбулося на фоні покращення даних про споживчу впевненість у травні.
Економічні експерти, такі як головний стратег Goldman Sachs Девід Костін, зазначають, що м’які економічні дані зазвичай досягають дна перед жорсткими економічними показниками, такими як інфляція чи ринок праці.