
Споживачі стають обережнішими: McDonald’s, Chipotle та Starbucks повідомили про зниження трафіку. У своїх останніх фінансових звітах ці компанії вказали на тиск, з яким стикаються їхні клієнти.
Головний фінансовий директор McDonald’s Іан Борден зазначив, що зменшення кількості відвідувачів є сигналом про економічний тиск на споживачів. “Люди просто відвідують нас менше”, – сказав він після того, як результати компанії за перший квартал не відповідали прогнозам аналітиків.
Основною причиною цього є політика тарифів президента Трампа, яка викликала невизначеність серед споживачів. Це призвело до зростання очікувань інфляції до найвищих рівнів з 1980-х років.
McDonald’s також повідомив про тенденції трафіку у ресторанах швидкого харчування за рівнем доходів, вказуючи на те, що економічний тиск стає все більш загальним. У США трафік споживачів з низьким доходом знизився на “майже двозначні” відсотки порівняно з минулим роком. Трафік споживачів середнього доходу також знизився майже так само.
Схожі тенденції спостерігаються і в Chipotle, де головний виконавчий директор Скотт Боатрайт підтвердив, що споживчі витрати сповільнилися. Продажі в ресторанах впали вперше з моменту закриття через COVID-19 у 2020 році.
Starbucks також зазнав зниження продажів у США, відзначивши п’ятий поспіль квартал падіння.