Зниження споживання алкоголю в США

У США спостерігається зниження споживання алкоголю. За даними недавнього опитування Gallup, лише 54% американців, які досягли віку вживання алкоголю, споживають його, що є найнижчим показником з 1939 року. Ті, хто все ж п’є, вживають менше, майже вдвічі.

Зміни в культурних уявленнях про вживання алкоголю також впливають на цю тенденцію. Кількість американців, які вважають алкоголь шкідливим для здоров’я, зростає щороку з 2016 року. Це негативно позначається на найбільших виробниках алкоголю в країні, які шукають способи адаптуватися до нових умов.

На останньому звіті компанії Molson Coors, аналітики запитали про можливі зміни в споживчій поведінці. Генеральний директор Гевін Хаттерслі зазначив, що поки що не спостерігається поліпшення споживчої впевненості.

Виробники алкоголю, такі як Molson Coors і Constellation Brands, зафіксували зниження обсягів продажу на 7% і 3.3% відповідно. Anheuser-Busch і Boston Beer Company показали менші зниження – 1.9% і 0.8% відповідно.

Ця ситуація нагадує зміни, які відбулися в індустрії тютюну у 1960-х, коли зв’язок між курінням і раком було офіційно визнано. Подібні зміни можуть відбутися і в алкогольній індустрії, адже колишній генеральний хірург США Вівек Мерті у своєму звіті зв’язав споживання алкоголю з ризиком раку та закликав до впровадження попереджувальних етикеток на алкогольних напоях.