Графік споживчої довіри в США

Споживча довіра в США у жовтні продовжила знижуватись, знизившись на 1.0 пункт до 94.6. Це вже третій місяць поспіль, коли споживча довіра падає, досягнувши найнижчого рівня з квітня, коли оголошення про тарифи президента Трампа спричинили шок у економіці.

Дані від The Conference Board показують, що споживачі трохи поліпшили свої оцінки поточних бізнесових і трудових умов, проте короткострокові очікування щодо доходів, бізнесу та ринку праці знизились на 2.9 пунктів. Це свідчить про можливі ознаки рецесії, зазначають аналітики.

Довіра серед споживачів також варіюється залежно від рівня доходу, що вказує на K-подібну економіку. “Споживча довіра залишилась на рівні жовтня, злегка знизившись з вересневого показника”, – сказала старший економіст The Conference Board Степані Гішард.

Вона додала, що погляд споживачів на поточні бізнес-умови зріс, а оцінка доступності робочих місць покращилась вперше з грудня 2024 року. Проте всі три складові індексу очікувань зазнали деякого зниження. Споживачі стали песимістичнішими щодо майбутніх можливостей працевлаштування та бізнес-умов, а оптимізм щодо доходів зменшився.

Тільки 15.8% споживачів очікують на збільшення кількості робочих місць через шість місяців, що нижче за 16.6% у вересні. Ці дані надходять на фоні фактичного відключення офіційних показників стану економіки США через закриття уряду, що ускладнює отримання інформації про зайнятість та рівень інфляції.