
У червні спостерігалося несподіване падіння довіри споживачів, після зростання в попередньому місяці на фоні затримок тарифів президента Трампа. Інформація від Конференційної ради показала, що індекс довіри впав до 93, що нижче за 98,4 у травні та 99,8, які прогнозували економісти.
Старший економіст Конференційної ради, Стефані Гічард, зазначила, що тарифи залишалися у свідомості споживачів і часто асоціювалися з занепокоєнням щодо їхнього негативного впливу на економіку та ціни. Крім того, високі ціни та інфляція також викликали занепокоєння.
Наразі ефективна ставка тарифів у США знизилася з піку понад 25% у квітні до 14,7%, що є найвищим показником з 1938 року. За оцінками Yale Budget Lab, ця ставка залишилася суттєво вищою, ніж на початку року.
Цікаво, що 29,2% респондентів вказали на «достатню кількість» робочих місць, що зменшилося з 31,1% у травні. Водночас 18,1% споживачів вважали, що роботи «важко знайти», що також знизилося з 18,4% у попередньому місяці. Це призвело до найнижчого різниці в 11,1 відсоткових пунктів з березня 2021 року.
Зниження довіри споживачів відбулося на фоні падіння кількості вакансій з початку 2025 року та високих показників нових заявок на допомогу з безробіття, які залишаються на найвищому рівні за останні вісім місяців.