Графік споживчих витрат в США

Споживчі настрої в США розділилися на два табори: високі доходи продовжують витрачати, тоді як домогосподарства з низькими доходами стикаються з труднощами. Незважаючи на волатильність фондового ринку та невизначеність у тарифах, споживчі витрати залишаються на стабільному рівні. Однак, за словами Девіда Тінслі, старшого економіста Bank of America Institute, домогосподарства з низькими доходами відчувають тиск.

Дослідження Bank of America показує, що кількість домогосподарств, які мають заборгованість за кредитними картками, зменшилася, але зростає кількість нижчого доходу, які залежні від кредиту для підтримки витрат. Високі доходи (більше 150 000 доларів на рік) демонструють сильніший ріст витрат у порівнянні з низькодоходними домогосподарствами, які заробляють близько 60 000 доларів або менше.

Ще один тривожний сигнал: зростання зарплат серед низькооплачуваних працівників у березні досягло найнижчого рівня з квітня 2017 року. Тінслі зазначив, що зростання зарплат у цій категорії споживачів сповільнюється, тоді як ціни продовжують зростати, що призводить до фінансового тиску.

Огляд результатів компаній також показує, що споживачі поділяються на дві групи: одна продовжує витрачати, інша — більш обережна. Лорі Кальвасіна з RBC Capital Markets зазначила, що компанії, пов’язані зі споживчими товарами, мають більш негативний настрій, в той час як фінансові та телекомунікаційні компанії відзначають стабільність своїх клієнтів.

Американський експрес відзвітував про кращі результати, завдяки високим витратам заможних клієнтів. CEO Capital One Річард Фербанк також підтвердив, що споживчі витрати залишаються сильною складовою економіки, а Verizon вказав на відсутність значних змін у поведінці споживачів.