
Споживчий настрій у США продовжує знижуватися. У вересні індекс споживчої впевненості, за даними попереднього опитування Університету Мічигану, склав 55,4, що на 4,8% менше, ніж у серпні (58,2). Це найнижчий показник з травня, а загалом індекс впав на 21% у порівнянні з минулим роком.
Директор опитування Джоан Хсу зазначила, що споживачі відзначають численні вразливості в економіці, включаючи зростаючі ризики для бізнесу, ринку праці та інфляції. Очікування щодо особистих фінансів також знизилися приблизно на 8% у цьому місяці.
Споживачі не змінюють своїх прогнозів щодо інфляції, яка, як очікується, зросте на 4,8%. Близько 60% респондентів у незапитаних коментарях згадували про мита під час інтерв’ю.
В окремому звіті, опублікованому минулого місяця, Хсу також зазначила, що близько 60% споживачів очікують погіршення умов працевлаштування в найближчий рік. За попередніми даними, приблизно 65% опитаних прогнозують підвищення рівня безробіття протягом наступних 12 місяців.
Ці результати опитування відображають нещодавні негативні економічні дані, включаючи перегляд даних про робочі місця, що показав зменшення на 13 000 у червні — перший нетто-втрат з грудня 2020 року. Також переглянуті дані за 12 місяців до березня 2025 року свідчать, що в США на 911 000 людей менше, ніж спочатку повідомлялося. За даними опитування ФРС Нью-Йорка, ймовірність отримання роботи після втрати поточної позиції досягла рекордно низького рівня з червня 2013 року.