
Акції Starbucks (SBUX) впали на 6.4% у передторговій сесії в середу, після того як звіт про прибутки компанії за другий квартал виявився невтішним для інвесторів. Продажі в США, важливий показник, знизилися на 2% протягом п’ятого кварталу поспіль, оскільки споживачі обирали дешевші альтернативи у конкурентів, таких як Dunkin’ та McDonald’s (MCD).
Варто зазначити, що кількість відвідувачів Starbucks зменшилася, хоча ті, хто приходив, витрачали більше. Кількість транзакцій зменшилася на 4%, а середній чек зріс на 3%. У Китаї ситуація дещо інша: попри збільшення відвідувань на 4%, витрати на одного покупця знизилися на 4%.
Компанія також оголосила про скорочення прибутку більше ніж на 50% до 384 мільйонів доларів у березні, а коригований прибуток на акцію становив 0.41 долара, що менше від очікуваних 0.49 долара. Загальний дохід склав 8.76 мільярдів доларів, що також не дотягнуло до прогнозованих 8.83 мільярдів доларів.
Генеральний директор Starbucks Браян Ніккол визнав невтішні результати, однак висловив оптимізм щодо плану “Повернення до Starbucks”, сподіваючись на позитивні зміни в майбутньому.