Starbucks магазин в Китаї

Starbucks продала контрольний пакет акцій свого бізнесу в Китаї, оціненого в 4 мільярди доларів. Компанія Boyu тепер володітиме 60% акцій, в той час як Starbucks залишить за собою решту. Starbucks прогнозує, що загальна вартість її бізнесу в Китаї перевищить 13 мільярдів доларів, включаючи ліцензійні угоди в регіоні та залишок акцій у підрозділі.

Генеральний директор Starbucks Брайан Ніккол зазначив, що глибокі знання та досвід Boyu допоможуть прискорити розвиток компанії в Китаї, особливо під час розширення в менші міста та нові регіони. У Китаї наразі налічується 8011 магазинів, і Starbucks планує досягти 20 000 точок продажу в майбутньому.

У останньому кварталі глобальні продажі Starbucks у порівнянні з минулим роком зросли на 1%, що стало несподіваним зростанням проти прогнозованого падіння на 0,5%. Продажі в Китаї зросли на 2%, що трохи менше за очікувані 2,2%.

Starbucks має глибокі корені в Китаї, відкривши свій перший магазин у Пекіні в 1999 році та в Шанхаї в 2000 році. Від початку 2000-х до 2017 року компанія розширювалася через ліцензійні угоди з партнерами. У 2017 році Starbucks вирішила повністю перевести свої операції в Китаї в власність, придбавши залишкову частку у партнерів за 1,3 мільярда доларів. Тепер це рішення стало зміною курсу.

Партнер Boyu Capital Алекс Вонг підкреслив, що Starbucks побудувала іконічний бренд і глибокий зв’язок із китайськими споживачами за останні 26 років. Це партнерство відображає спільне переконання в стійкості бренду та можливості впровадження нових ідей для клієнтів у Китаї.