Фінансовий звіт Starbucks

Starbucks (SBUX) планує оприлюднити результати третього фінансового кварталу у вівторок після закриття ринку. Це буде шостий поспіль квартал, коли компанія демонструє зниження продажів у США, що відбувається на фоні невизначеності споживчого середовища. Аналітики прогнозують, що продажі в магазинах на одну й ту ж адресу знизяться на 1.5%, що є прискоренням падіння у порівнянні з попереднім кварталом, де зниження становило 1%.

Прогнозується, що у США продажі знизяться на 2.5% при падінні трафіку на 4.5%. Однак в Китаї аналітики очікують зростання продажів на 2.1% – це вже другий квартал підряд позитивного зростання в цьому регіоні. Starbucks шукає стратегічного партнера в Китаї, зберігаючи при цьому значну частку в бізнесі.

Кориговані прибутки за квартал, як очікується, знизяться приблизно на 30% у порівнянні з минулим роком до $0.65, в той час як доходи зростуть на 2% до $9.29 мільярдів. З моменту свого призначення минулої осені, генеральний директор Браян Ніккол намагається змінити ситуацію в компанії, скорочуючи персонал та впроваджуючи нові вимоги до присутності співробітників в офісі.

Керівник фінансового відділу Кеті Сміт зазначила, що продажі в третьому кварталі, ймовірно, відповідатимуть звичайній сезонності, але не надала формального прогнозу. Starbucks також заохочує свою команду управлінців до більш активних дій, пропонуючи премії на основі продуктивності, зосереджуючи увагу на зниженні витрат. Очікується, що Wall Street зверне увагу на нову модель праці, інновації, такі як SummerBerry Refreshers та Iced Horchata Oatmilk Shaken Espresso, а також вплив змін цін на модифікації напоїв і оновлення в додатку.