
Відтепер, щоб підвищити кар’єру та допомогти іншим, варто стати спонсором на роботі. У сучасних умовах, коли відбувається поєднання дистанційної та гібридної роботи, знайти людину, яка б вас підтримувала, стає все важче.
Розалінд Чау, професор поведінкових наук в університеті Карнегі Меллон, у своїй книзі “Двері, які ви можете відкрити: новий спосіб мережування, довіри та використання свого впливу для створення більш інклюзивного робочого середовища” наголошує на важливості спонсорства. Це означає, що хтось у вашій організації готовий ризикувати своєю репутацією, щоб допомогти вам стати помітнішим.
Чау вважає, що шлях до лідерства проходить через допомогу тим, кого ми поважаємо. Це означає, що потрібно просувати кар’єру інших, відстоюючи підвищення, просування та участь у проектах, які мають прямий вплив на результати компанії.
Чим відрізняється спонсорство від наставництва? Наставники просто дають поради, тоді як спонсори змінюють те, як інших людей сприймають. Спонсори беруть на себе ризики, адже якщо їх протеже не виправдає очікувань, це вплине на репутацію спонсора.
Спонсорство — це не просто крок далі від наставництва. Це інший рівень підтримки, який має свою цінність.