Ілюстрація скасування підписки

Федеральний апеляційний суд заблокував нове правило, яке спрощувало б процес скасування підписок. Це правило, відоме як “клік для скасування”, мало на меті зробити скасування підписки таким же простим, як і її оформлення. Однак, суд заявив, що Федеральна торгова комісія (FTC) пропустила важливий етап у процесі регулювання, що призвело до блокування правила.

Цей закон, який планували ввести 14 липня, покликаний захистити споживачів від складних процедур скасування підписок. Наразі, споживачам знову доведеться стикатися з заплутаними меню, тривалими очікуваннями на телефоні або навіть особистими візитами до офісів.

Економіст Ніл Махоні, який працював у адміністрації Байдена, висловив своє обурення з цього приводу, заявивши, що це призведе до підвищення цін та зниження якості обслуговування. Суд зазначив, що хоча вони не підтримують використання несправедливих практик у маркетингу, недоліки в процесі ухвалення рішення FTC є критичними.