Компанія Target (TGT) оголосила про партнерство з OpenAI (OPAI.PVT) в рамках спроби відновити обсяги продажів. Це партнерство, яке стартує наступного тижня, дозволить клієнтам відзначати Target у ChatGPT та ділитися своїми запитами.
Наприклад, користувачі можуть запитувати ChatGPT: “Допоможи мені спланувати вечір кіно на свята”. Після цього вони зможуть переглядати асортимент Target на платформі AI та додавати рекомендовані товари до кошика. Коли клієнти готові до покупки, їх перенаправлять до додатку Target.
Прат Вемана, головний інформаційний та продуктовий директор Target, зазначив в ексклюзивному інтерв’ю для Yahoo Finance, що інтеграція робить Target першим, хто реалізує “куровану розмову в роздрібній торгівлі”.
Вемана підкреслив, що новий продукт має бути частиною “природної розмови”, яку покупці вже ведуть з платформою ChatGPT.
Це оголошення відбувається на фоні зменшення продажів Target, оскільки компанія відзвітувала про падіння обсягів продажів на 2.7% у минулому кварталі та зниження чистих продажів на 1.5% у річному вимірі.
Крім того, Target попередила, що продажі в четвертому кварталі, що охоплює період святкового шопінгу, можуть знизитися на низький однозначний відсоток. Це, незважаючи на плани знизити ціни на 3000 товарів щоденного вжитку.
Керівник компанії Майкл Фідделке висловив оптимізм, заявивши, що “є шлях до перемоги, незважаючи на макроекономічні зміни”.
