Компанія Target (TGT) знизила прогнози прибутку на 2025 рік та попередила про слабкий святковий сезон. Це сталося в умовах економічної кризи, що змушує споживачів економити на продуктах харчування, охороні здоров’я та житлі.
Головний комерційний директор Target Рік Гомес зазначив, що клієнти обирають товари уважно, намагаються витягнути максимум з бюджету, зосереджуючи витрати на продуктах, необхідних для повсякденного життя, а також на товарах для краси.
Після публікації звіту акції компанії впали на передринкових торгах. У звіті зазначається, що кількість транзакцій знизилася в річному обчисленні, а продажі в категоріях, таких як краса та домашні товари, також впали.
На 2026 рік Target планує збільшити капітальні витрати на 25% для покращення зовнішнього вигляду магазинів і знизити ціни на 3000 товарів харчування та побутових товарів.
Новий генеральний директор Майкл Фідделке, який замінить Браяна Корнела 1 лютого 2026 року, впевнений, що компанія знайде способи досягти успіху, незважаючи на змінні макроекономічні умови.
Однак аналітики висловлюють сумніви щодо стійкості компанії на фоні зростаючих ризиків продажу та маржі, пов’язаних зі сповільненням зростання цифрових продажів та зростаючою конкуренцією з боку Walmart та Amazon. Банк Америки вважає акції Target малоперспективними.
