Компанія Tesla може бути на крок ближче до важливого етапу у розвитку свого програмного забезпечення для автономного водіння (FSD). Аналітик Piper Sandler Олександр Поттер у своєму звіті зазначив, що FSD “дуже близький” до стадії, коли водії зможуть користуватися системою без необхідності контролювати ситуацію на дорозі.
Поттер також навів дані з обговорення з FSD Community Tracker, незалежним ресурсом, що аналізує ефективність FSD. Згідно з інформацією, опублікованою в жовтні, метрика “миль до критичного відключення” показала покращення більше ніж у 20 разів — з 441 милі до 9,200 миль після виходу версії FSD v14.1.x. Це стало найбільшим покращенням за чотири роки збору даних.
Окрім того, дані з тестування роботаксі в Остіні свідчать про те, що на 40,000 миль припадає лише 7 інцидентів, що вказує на високу безпеку системи. Поттер підкреслив, що на основі середніх показників, автомобіль з FSD може проїхати близько трьох років без аварій.
Незважаючи на незначне зниження продуктивності в останній версії FSD 14.2.x, аналітики вважають, що зібрані дані з часом покращать ефективність системи. Поттер підкреслив, що Tesla, ймовірно, дуже близька до того, щоб прибрати безпекових операторів з остінських роботаксі.
Водночас, гендиректор Tesla Ілон Маск нещодавно заявив, що нова версія FSD дозволяє водієві відправляти повідомлення під час їзди, однак це є незаконним у більшості штатів США. Для досягнення повної автономності рівня 4 компанії необхідно отримати схвалення від NHTSA.
2026 рік, за прогнозами аналітиків Morgan Stanley, стане переломним моментом для технології автономного водіння та роботаксі.
