
Продажі Tesla в Європі знову виявилися низькими в липні, незважаючи на запуск оновленої моделі Y. Підвищення конкуренції та зниження популярності генерального директора Ілона Маска негативно вплинули на продажі в ключових регіонах.
За даними реєстрацій, які служать індикатором продажів, спостерігається зниження в таких країнах, як Франція (-27% до 1307 одиниць), Нідерланди (-62% до 443), Данія (-52% до 336) та Швеція (-86% до 163). Особливо важливою є ситуація у Франції та країнах Північної Європи, які є значними ринками для Tesla. Ці дані були вперше опубліковані Reuters.
Після оголошення про зниження продажів акції Tesla впали на ранніх торгах у п’ятницю, що супроводжувалося загальним падінням ринку через торгові війни президента Трампа.
Хоча дані з інших важливих регіонів, таких як Німеччина та Великобританія, поки що не доступні, є кілька позитивних моментів: реєстрації в Іспанії зросли на 27% до 702 автомобілів, а в Норвегії – на 83% до 838 електромобілів.
Проте, ці позитивні моменти можуть бути недостатніми, щоб змінити загальну тенденцію. Попередні дані за липень вказують на зниження продажів на 33% до 110,000 одиниць у першій половині року в Європі, згідно з інформацією Європейської асоціації виробників автомобілів.
Ілон Маск попередив минулого місяця, що компанія очікує “складні квартали” через відкладення запуску дешевших електромобілів до закінчення федеральних податкових кредитів у США.
Окрім фактора Маска, конкуренція з боку китайських виробників електромобілів знову зростає в Європі. Хоча тарифи Європи на китайські електромобілі тимчасово зменшили продажі, нові дані дослідницької фірми Dataforce показали, що в червні китайські бренди, такі як BYD, зайняли понад 10% реєстрацій електромобілів – це найвищий показник з червня 2024 року.