Зниження цін на яйця у травні

Ціни на яйця знизилися на 2,7% у травні, що стало частиною місяця, коли інфляція продуктів у магазинах зросла, але продовжує помірно спостерігатися. Споживачі шукали полегшення від високих цін на продукти, які тиснули на домашні бюджети протягом кількох років.

Ціни на продукти в домашніх умовах зросли менш ніж на 0,5% щомісяця з жовтня 2022 року. Травневий звіт про індекс споживчих цін показав, що індекс продуктів у магазинах зріс на 0,3% у минулому місяці, відновившись після 0,4% падіння в квітні, що стало найбільшим щомісячним зниженням з 2020 року.

Відповідно до аналітика JPMorgan Кена Голдмана, травень став 27-им місяцем поспіль, коли інфляція продуктів у магазинах була нижчою за інфляцію продуктів, споживаних поза домом. Половина основних груп продуктів у магазинах показала зростання в квітні, в той час як інша половина зазнала зниження, що змінило тенденцію зниження, яку спостерігали споживачі у п’яти категоріях у попередньому місяці.

Економіст Wells Fargo Майкл Свонсон зазначив, що дані свідчать про уповільнення інфляції продуктів у магазинах. Проте м’ясо, птиця, риба та яйця впали на 0,4% у травні, хоча в порівнянні з минулим роком зросли на 6,1%. Ціни на яйця, незважаючи на зниження з рекордних максимумів, досягли понад 40% зростання в річному обчисленні.

Супермаркети спостерігають за м’яким попитом, оскільки споживачі не закуповують яйця в великих обсягах, як це було в лютому та березні. Генеральний директор Costco Рон Вахріс повідомив інвесторам, що компанія зуміла зберегти конкурентоспроможні ціни, працюючи з постачальниками над зниженням цін на ключові товари, такі як яйця, масло та оливкова олія.

Крім того, введення 25%-го тарифу на алюміній, що зріс до 50% на початку червня, вплинуло на ціни консервованих фруктів і овочів, які зросли на 1,9% у травні. Ціни на каву також зросли на 1,8% внаслідок інфляції сировини. Компанія J.M. Smucker оголосила про підвищення цін на всю свою кавову продукцію.