 
                Walmart представила нові інструменти для покупок на базі штучного інтелекту у своєму додатку напередодні святкового сезону. Нові ініціативи включають можливість створення списків покупок, підказки для знаходження знижок у магазинах та покращену навігацію для точного визначення місцезнаходження товарів.
За словами виконавчого директора Walmart US Трейсі Пулліот, штучний інтелект дозволяє створювати більш інтерактивний досвід для покупців. “Ми можемо допомогти їм знайти потрібні речі набагато зручніше, щоб їм не доводилося блукати по проходах магазину”, – зазначила вона.
Дослідження показують, що споживачі, які використовують додаток під час покупок, витрачають у середньому на 25% більше. Виконавчий віце-президент Walmart David Guggina вважає, що нові функції спростять пошук товарів і процес покупок під час найбільш завантаженого періоду року.
Ця новина з’явилася після оголошення про партнерство з OpenAI, що дозволить інтегрувати ChatGPT на вебсайті Walmart. Це дозволить покупцям здійснювати покупки безпосередньо через платформу ChatGPT.
Крім того, чат-бот Walmart, Sparky, який був запущений в серпні, отримує оновлення. CEO Walmart Даг МакМіллон зазначив, що Sparky з часом набуде нових можливостей. Тепер він зможе створювати підбірки для планування свят.
Експерт KPMG Джулія Вілсон підкреслила, що штучний інтелект стає супутником у шопінгу, особливо серед покоління Z. За словами Марі Хайнс Дрош, керівника продуктів для споживачів і малого бізнесу в Bank of America, понад половина споживачів планують використовувати AI під час святкового шопінгу в цьому році.

 
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                            